Márka filozófiánk 6 kulcsa

2006-ban amikor megalapítottuk a KOI-t, néhány olyan irányelvet írtunk le, amelyek meghatározzák azt, hogy kik vagyunk, mit tartunk fontosan, mit szeretnénk elérni és hogy hogyan gondoljuk a  KOI  márka működést. A mai napig próbálunk nem eltérni a vállalati filozófiánktól, amelyet a KOI márka 6 alap pillérének nevezünk. Szenvedély Ez a legfontosabb összetevője az életnek, a […]

A KOI márka jelentősebb mérföldkövei

2006. Kathy Peterson elindítja a KOI márkát és életre hívta a divatos, praktikus és kényelmes munkaruhákat. Elkészül Kathy első és azóta is a legnépszerűbb tervezése a Lindsey nadrág, melyből azóta a 3.0 verzió is megszületett. Beköltözik a tervező csapat az első önálló Santa Monicai irodájukba. 2007. Az első ruhadarabok megérkeznek az üzletekbe. Az első pozitív […]

Mi az a KOI?

A márkánk történet 2006-ban egy szűkös kis Los Angelesi lakásból indult, azzal az egyszerű küldetéssel, hogy olyan egészségügyi munkaruhákat csináljunk, amelyeket az egészségügyben dolgozók szívesen viselnek. Ekkor tájt nem igazán szerepelt egy mondatkörnyezetben az egészségügyi munkaruházat és a divat szavak. Ezen szerettünk volna változtatni, divatos, színes, kényelmes és praktikus fazonokkal, modellekkel. Rendhagyóan az egészségügyi munkaruhák zöldek […]

Napjainkban a divat megvetette lábait az egészségügyben is!

Vajon hogyan tehet egy nővér, egy ápoló, vagy orvos jó benyomást a betegre, illetve azok családjára? Hogyan alakulhat ki első látásra, első találkozásra bizalom? Mivel sajnos elég felületes és vizuális típusú lény az ember, így sokat számít, hogy milyen a megjelenés.  Ezért, egyáltalán nem mindegy, hogy milyen is az a munkaruha, amiben a páciensek és […]